Jak na náročnou komunikaci mezi učitelem a rodičem, komunikační metody zaměřené na výsledek 

domů / blog / Jak na náročnou komunikaci mezi učitelem a rodičem, komunikační metody zaměřené na výsledek 
Jak na náročnou komunikaci mezi učitelem a rodičem, komunikační metody zaměřené na výsledek 
  • KDY: 19.5. 2022 od 9:00 do 12:00
  • LEKTORKY: Mgr. Veronika Ješátková, Mgr. Julie Janečková 
  • FORMA: webinář – platforma ZOOM 
  • CENA:  550Kč (studenti 300Kč) 

Co se během webináře dovíte

  • Co je důležité mít na vědomí, když škola komunikuje s rodiči.
  • Jaké jsou efektivní komunikační metody orientované na výsledek. 
  • Co ovlivňuje komunikaci v náročných situacích.
  • Jak se připravit na schůzku s rodičem.
  • Jak komunikovat, aby schůzka nepřinesla spor, ale výsledek.
  • Konkrétní příklady formulací, kterými lze otevírat náročná témata. 
  • Jak doprovázet rodiče na cestě k efektivním řešením.
  • Jak se opečovat, pokud vše nejde dle našich představ.

Přihlaste se na webinář 19.5.

O lektorkách

Mgr. Veronika Ješátková

Veronika Ješátková je speciální pedagožka a etopedka. Působila 15 let v dětském domově se školou jako učitelka. Spolupracuje s Agenturou pro sociální začleňování jako konzultantka inkluzivního vzdělávání v kraji Vysočina a Pardubickém kraji.

Aktuálně je vedoucí v projektu Pro Zdraví Duše, který usiluje o posílení podpůrné sítě pro děti a mládež do 18 let v rámci prevence duševních onemocnění. V roce 2018-2020 absolvovala výcvikový kurz se zaměřením na podporu vzdělávání dětí s problémy v chování. Od roku 2020 spolupracuje s Českou odbornou společností pro inkluzivní vzdělávání jako lektor. 

Mgr. Julie Janečková

Julie Janečková se od roku 2009 věnuje neformálnímu vzdělávání dětí a dospělých. Zabývá se vzděláváním v oblasti kritického myšlení, prací s předsudky a stereotypy, přijímáním odlišností. Praxi získala jak ve státních organizacích, tak spoluprací s volnočasovými či neziskovými a vzdělávacími organizacemi.

Absolvovala výcvik Storytelling jako cesta k všímavosti a společenské zodpovědnosti. Hluboce ji zajímá promítání prožitého traumatu do chování dětí nejen ve školním prostředí, metody směřující k pozitivnímu přístupu k dětem, nenásilná komunikace s dětmi i rodiči, relaxační a deeskalační techniky v náročných situacích.

Je autorkou metodik pro on-line živou knihovnu a zabývá se využíváním příběhů ve vzdělávání. Zajímá se o poradní kruhy, vede kruh ženský. V roce 2018-2020 absolvovala výcvikový kurz se zaměřením na podporu vzdělávání dětí s problémy v chování. Od roku 2020 spolupracuje s Českou odbornou společností pro inkluzivní vzdělávání jako lektor.