[URIS id=6603]
Celosvětově uznávaný expert na dynamickou diagnostiku David Tzuriel opět v ČR
By Martina Heryserová
/ 16.11.2016
Ve dnech 7. až 10. listopadu navštívil Českou republiku David Tzuriel, emeritní profesor Univerzity Bar Ilan v Izraeli a ředitel výzkumné...
Read More
Inkluzivní pedagogika – publikace
By Martina Heryserová
/ 16.11.2016
Publikace přináší aktualizovaný a doplněný náhled na inkluzivní pedagogiku v souvislosti se změnami a novinkami ve školské legislativě. Kniha přináší...
Read More
„Děti mají možnost naučit se pomáhat jiným“ říká v rozhovoru Daniel Kaiser ředitel ZŠ Jižní IV.
By Martina Heryserová
/ 9.11.2016
Mgr. Bc. Daniel Kaiser působí jako ředitel na ZŠ Jižní IV. na Praze 4 od roku 1993. Dříve pracoval jako vychovatel,...
Read More
Asistent pedagoga – práce nebo poslání? Přečtěte si pohled Jitky Hájkové
By Martina Heryserová
/ 31.10.2016
Jitka Hájková (38 let) již téměř čtyři roky pracuje jako asistentka pedagoga v ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov. Jak jste...
Read More
10 Replies
Zpráva OECD o využívání zdrojů v českém vzdělávacím systému
By Martina Heryserová
/ 26.10.2016
OECD vydala zprávu o situaci českých škol v oblasti využívání zdrojů (finančních, materiálních, lidských atd.), jejichž prostřednictvím lze zvyšovat kvalitu a rovnost...
Read More
Ohlednutí za TÝDNEM PRO INKLUZI 2016
By Martina Heryserová
/ 23.10.2016
Týden pro inkluzi 2016 probíhal v týdnu od 17. listopadu, po celé České republice se zapojily různé instituce, organizace, ale...
Read More
TÝDEN PRO INKLUZI – rozhovor s ředitelkou školy Zdenkou Juklovou
By Martina Heryserová
/ 20.10.2016
Přinášíme další rozhovor ze série mini rozhovorů v rámci TÝDNE PRO INKLUZI 2016. Dnešní rozhovor je s ředitelkou školy Zdenkou...
Read More
TÝDEN PRO INKLUZI – rozhovor s psycholožkou Lenkou Krejčovou
By Martina Heryserová
/ 19.10.2016
V rámci TÝDNE PRO INKLUZI 2016 vám přinášíme další rozhovor z mini série rozhovorů, které jsme speciálně pro tento týden...
Read More
Formativní hodnocení ve výuce – publikace
By Martina Heryserová
/ 19.10.2016
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o...
Read More