[URIS id=6603]
Podporujeme kampaň Konec levných učitelů
By Martina Heryserová
/ 30.8.2016
Společně s dalšími 18 nevládními organizacemi podporujeme kampaň “Konec levných učitelů”. Nedostatečné financování považujeme za významnou překážku pro rozvoj kvalitního...
Read More
Spolupráce základních škol s orgány sociálně-právní ochrany dětí
By Martina Heryserová
/ 29.8.2016
Česká školní inspekce vydala tematickou zprávu z šetření zaměřeného na spolupráci základních škol s orgány sociálně-právní ochrany dětí. Šetření bylo realizováno prostřednictvím...
Read More
Na přístupu záleží! Studie to potvrzuje
By Martina Heryserová
/ 26.8.2016
V roce 2013 zveřejnil Hammill Institute on Disabilities studii realizovanou ve Spojených státech amerických autory Meghan Cosier, Julie Causton-Theoharis a...
Read More
Změny v předškolním vzdělávání – povinný rok předškolního vzdělávání i vzdělávání dvouletých dětí
By Martina Heryserová
/ 11.8.2016
Shrnutí nejzásadnějších změn Novela školského zákona, zákon č. 178/2016 Sb. zavádí s účinností od září 2017 povinné předškolní vzdělávání a zavádí...
Read More
203 Replies
Tisíce postižených dětí přejde od září ze speciálních do běžných škol? Ne, nastane jen lepší podpora škol, které vzdělávají děti s handicapem
By Martina Heryserová
/ 27.7.2016
Informace v titulku se stala oblíbeným strašákem, kterého šířili odpůrci novely školského zákona zavádějící garantovanou podporu vzdělávání dětí s handicapem. Nejnovější...
Read More
SKAV zpravodaj – profil členské organizace ČOSIV
By Martina Heryserová
/ 19.7.2016
Deváté číslo zpravodaje SKAV přináší profil České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání - od historie a vzniku organizace, její poslání,...
Read More
Rozhovor s Janou Strakovou o českém školství a inkluzi
By admin_cosiv
/ 1.7.2016
Faktus přináší rozhovor s analytičkou Janou Strakovou z Univerzity Karlovy na téma INKLUZE ve školství: "Postoje odborné obce a veřejnosti...
Read More
Jak vypadá den žáka s SVP na americké státní škole…
By admin_cosiv
/ 9.6.2016
Přečtěte si zajímavý rozhovor s maminkou, jejíž syn (8 let) má receptivní dysfázii (atypický autismus). V současné době žijí již pět let v Kalifornii, kde je syn úspěšně integrován na státní škole. Prošel si přípravkou do školy pro děti se speciálními potřebami a následně byl integrován na základní státní škole, kam chodí třetím rokem...
Read More
Britské listy – rozhovor s Klárou Laurenčíkovou o inkluzi a rozmanitosti ve školách a v české společnosti
By admin_cosiv
/ 1.6.2016
V tomto Rozhovoru Britských listů hovoří Bohumil Kartous s Klárou Laurenčíkovou, předsedkyní a spoluzakladatelkou České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání...
Read More