ČOSIV
Menu
  • domů
  • |
  • O nás
    • O nás
    • Odborná spolupráce
    • Výroční zprávy
  • |
  • FAQ
  • |
  • Dokumenty
    • Pro školy
    • Pro rodiče
    • Pro zřizovatele
    • Vše
    • Archiv
  • |
  • Inspiromat
  • |
  • Projekty
    • O projektu EHP
    • Aktuality EHP
    • O projektu ACF
    • Aktuality ACF
    • NČS
  • |
  • SLUŽBY
    • Podpora během koronavirové krize
    • Kurzy a konzultace
    • Naše akce
  • |
  • Kontakt

Výroční zprávy

domů / Výroční zprávy
Share on Facebook Share
Share on TwitterTweet
Share on Pinterest Share
Share on LinkedIn Share
Print Print

Nejnovější příspěvky

  • Podpora během pandemie
  • Řízení školy: Jak zavádět systém Pozitivní podpory chování (PBIS) na základních školách
  • Doporučení k provozu speciálních škol
  • MŠMT omezilo podporu doučování znevýhodněných dětí. A to narychlo a bez ohledu na negativní dopady na žáky i učitele
  • PBIS: Účinná prevence problémového chování

Štítky

akce Albatros analýza Aspergerův syndrom autismus dynamická diagnostika eduzměna first book infografiky inkluze jak je to s inkluzivním vzděláváním doopravdy kurz mateřská škola metodická doporučení metodické materiály novela ŠZ náročné chování poradenská zařízení poruchy chování positive behaviour support pro děti projekt pro rodiče pro učitele pro zřizovatele pro ředitele pro školy publikace rozhovor sociální dovednosti spolupráce studie studijní stáž TZ výzvy workcoffee workshop zahraniční inspirace zdroje zápisy Česká školní inspekce ČNFB časopis článek čtenářská gramotnost

Archivy

  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020
  • Červen 2020
  • Květen 2020
  • Duben 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Prosinec 2019
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Duben 2019
  • Březen 2019
  • Únor 2019
  • Leden 2019
  • Prosinec 2018
  • Listopad 2018
  • Říjen 2018
  • Září 2018
  • Červenec 2018
  • Červen 2018
  • Květen 2018
  • Duben 2018
  • Březen 2018
  • Únor 2018
  • Leden 2018
  • Prosinec 2017
  • Listopad 2017
  • Říjen 2017
  • Září 2017
  • Srpen 2017
  • Červenec 2017
  • Červen 2017
  • Květen 2017
  • Duben 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Leden 2017
  • Prosinec 2016
  • Listopad 2016
  • Říjen 2016
  • Srpen 2016
  • Červenec 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Únor 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Listopad 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Květen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Leden 2015
  • Prosinec 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014
  • Červen 2014
  • Květen 2014
  • Duben 2014
  • Únor 2014
  • Leden 2014
  • Prosinec 2013
  • Listopad 2013
  • Červen 2013
  • Květen 2013
  • Březen 2013
  • Únor 2013
  • Leden 2013
  • Listopad 2012
  • Říjen 2012
  • Září 2012
  • Srpen 2012
  • Červenec 2012
  • Květen 2012
  • Duben 2012

Jazyk

  • Čeština
  • English

admin

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace

ČOSIV

  • info@cosiv.cz
  • www.cosiv.cz

IČO: 22891706
č.ú.: 249121131/0300

odběr novinek

Sledujte nás

@2020 Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání, z.s.