[URIS id=6603]
Představení meta-analýzy hodnotící dopad umístění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do škol hlavního vzdělávacího proudu na výsledky jejich spolužáků
By Martina Heryserová
/ 16.1.2018
Cílem meta-analýzy bylo analyzovat dříve realizované studie zaměřené na zhodnocení vlivu přítomnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v běžných třídách...
Read More
Společně k inkluzivnímu vzdělávání – první setkání
By Martina Heryserová
/ 15.1.2018
11. ledna 2018 se uskutečnilo první setkání s řediteli zapojených škol, na kterém kromě představení účastníků projektu proběhlo vzájemné sdílení očekávání...
Read More
Mé dítě má ADHD – publikace
By Martina Heryserová
/ 7.1.2018
Mé dítě má ADHD je upřímné a velmi dojemné osobní vylíčení zkušenosti matky, jejíž dítě má ADHD. Pro Alison Thompson...
Read More
ČOSIV členem mezinárodní asociace APBS
By Martina Heryserová
/ 5.1.2018
Je nám ctí, že jsme se stali jsme se členy mezinárodní asociace APBS (Association for Positive Behavior Support), jejímž hlavním...
Read More
Klára Laurenčíková a Stanislav Štech – hosté ČRo Plus k tématu revize financování inkluzivního vzdělávání
By Martina Heryserová
/ 29.12.2017
Klára Laurenčíková, předsedkyně ČOSIV, byla 28. 12. spolu se Stanislavem Štechem, bývalým ministrem školství, hostem Českého rozhlasu Plus k tématu revize...
Read More
First Book a ČOSIV – již podruhé jsme mohli dětem udělat radost
By Martina Heryserová
/ 22.12.2017
Máme velkou radost, že jsme se již podruhé mohli stát partnerem organizace First Book, která podporuje rozvoj čtenářské gramotnosti. Díky...
Read More
Trénink empatie u dětí – publikace
By Martina Heryserová
/ 20.12.2017
V knize je vysvětleno, co je empatie, čím může přispět dnešnímu světu a jak ji konkrétně pěstovat. Významná část knihy...
Read More
Mezinárodní šetření PIRLS 2016 – Národní zpráva
By Martina Heryserová
/ 5.12.2017
Česká školní inspekce zveřejnila národní zprávu z mezinárodního šetření PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) 2016 zaměřeného na čtenářskou...
Read More
Žáky musíme brát vážně se všemi jejich obavami i starostmi
By Martina Heryserová
/ 30.11.2017
Christian Iberle (34 let) učí šest let na gymnáziu Hermann-Staudinger-Gymnasium Erlenbach v Německu. Učí angličtinu, filozofii a tělesnou výchovu. Ve škole...
Read More