[URIS id=6603]

Představení meta-analýzy hodnotící dopad umístění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do škol hlavního vzdělávacího proudu na výsledky jejich spolužáků
blog

Představení meta-analýzy hodnotící dopad umístění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do škol hlavního vzdělávacího proudu na výsledky jejich spolužáků

Cílem meta-analýzy bylo analyzovat dříve realizované studie zaměřené na zhodnocení vlivu přítomnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v běžných třídách...
Read More
Společně k inkluzivnímu vzdělávání – první setkání
blog

Společně k inkluzivnímu vzdělávání – první setkání

11. ledna 2018 se uskutečnilo první setkání s řediteli zapojených škol, na kterém kromě představení účastníků projektu proběhlo vzájemné sdílení očekávání...
Read More
Mé dítě má ADHD – publikace
blog

Mé dítě má ADHD – publikace

Mé dítě má ADHD je upřímné a velmi dojemné osobní vylíčení zkušenosti matky, jejíž dítě má ADHD. Pro Alison Thompson...
Read More
ČOSIV členem mezinárodní asociace APBS
blog

ČOSIV členem mezinárodní asociace APBS

Je nám ctí, že jsme se stali jsme se členy mezinárodní asociace APBS (Association for Positive Behavior Support), jejímž hlavním...
Read More
Klára Laurenčíková a Stanislav Štech – hosté ČRo Plus k tématu revize financování inkluzivního vzdělávání
blog

Klára Laurenčíková a Stanislav Štech – hosté ČRo Plus k tématu revize financování inkluzivního vzdělávání

Klára Laurenčíková, předsedkyně ČOSIV, byla 28. 12. spolu se Stanislavem Štechem, bývalým ministrem školství, hostem Českého rozhlasu Plus k tématu revize...
Read More
First Book a ČOSIV – již podruhé jsme mohli dětem udělat radost
blog

First Book a ČOSIV – již podruhé jsme mohli dětem udělat radost

Máme velkou radost, že jsme se již podruhé mohli stát partnerem organizace First Book, která podporuje rozvoj čtenářské gramotnosti. Díky...
Read More
Trénink empatie u dětí  – publikace
blog

Trénink empatie u dětí – publikace

V knize je vysvětleno, co je empatie, čím může přispět dnešnímu světu a jak ji konkrétně pěstovat. Významná část knihy...
Read More
Mezinárodní šetření PIRLS 2016 – Národní zpráva
blog

Mezinárodní šetření PIRLS 2016 – Národní zpráva

Česká školní inspekce zveřejnila národní zprávu z mezinárodního šetření PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) 2016 zaměřeného na čtenářskou...
Read More
Žáky musíme brát vážně se všemi jejich obavami i starostmi
blog

Žáky musíme brát vážně se všemi jejich obavami i starostmi

Christian Iberle (34 let) učí šest let na gymnáziu Hermann-Staudinger-Gymnasium Erlenbach v Německu. Učí angličtinu, filozofii a tělesnou výchovu. Ve škole...
Read More
1 30 31 32 33 34 55