[URIS id=6603]

blog

Workcoffee ČOSIV – 29. 3. 2019

V rámci workcoffee jsme měli dalšího zajímavého zahraničního hosta, tentokrát holandskou kolegyni Margreet van Oudheusden, která je přednášející, výzkumnou pracovnicí...
Read More
blog

Výroční zpráva za rok 2018

Výroční zprávu ČOSIV za rok 2018 si můžete stáhnout ZDE.
Read More
Cesta k sociálně spravedlivé společnosti vede skrze férové a kvalitní vzdělávání
blog

Cesta k sociálně spravedlivé společnosti vede skrze férové a kvalitní vzdělávání

U příležitosti světového dne sociální spravedlnosti sdílíme video, ve kterém ředitelé a učitelé českých škol odpovídají na otázku o čem...
Read More
Nenásilná komunikace a moc – publikace
blog

Nenásilná komunikace a moc – publikace

Nenásilná komunikace zná dva koncepty moci: moc nad někým a moc s někým. Moc nad někým má ten, kdo druhé...
Read More
Přerámování v terapii – publikace
blog

Přerámování v terapii – publikace

Význam, který něčemu dáváme, nás může děsit nebo rozesmávat. V psychoterapii bývá základem klientova problému právě význam, který klient dává...
Read More
Workcoffee ČOSIV – 21. 1. 2019
blog

Workcoffee ČOSIV – 21. 1. 2019

První workcoffee v novém roce jsme spojili s návštěvou zahraničního experta Steva Goodmana z Michiganu, který se specializuje na podporu...
Read More
Už zase skáču přes kaluže – publikace
blog

Už zase skáču přes kaluže – publikace

Příběh malého Alana už dodal sílu a povzbuzení v nelehkých situacích mnoha generacím českých čtenářů. Však také vychází už poněkolikáté...
Read More
Inspiromat – podpora inkluze v praxi
blog

Inspiromat – podpora inkluze v praxi

Spouštíme nový web ČOSIV INSPIROMAT INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ. Na webu sdílíme inspirativní metodické materiály, které jsme vytvořili nebo získali díky spolupráci...
Read More
Podpůrná opatření podle ustanovení § 16 školského zákona pro žáky cizince a žáky s odlišným mateřským jazykem
blog

Podpůrná opatření podle ustanovení § 16 školského zákona pro žáky cizince a žáky s odlišným mateřským jazykem

Žáci s odlišným mateřským jazykem (OMJ) mají právo na poskytování podpůrných opatření podle paragrafu 16 školského zákona. Neznalost či nedostatečná...
Read More
1 26 27 28 29 30 55