[URIS id=6603]
Workcoffee ČOSIV – 29. 3. 2019
By Martina Heryserová
/ 29.3.2019
V rámci workcoffee jsme měli dalšího zajímavého zahraničního hosta, tentokrát holandskou kolegyni Margreet van Oudheusden, která je přednášející, výzkumnou pracovnicí...
Read More
Výroční zpráva za rok 2018
By ČOSIV
/ 1.3.2019
Výroční zprávu ČOSIV za rok 2018 si můžete stáhnout ZDE.
Read More
Cesta k sociálně spravedlivé společnosti vede skrze férové a kvalitní vzdělávání
By Martina Heryserová
/ 20.2.2019
U příležitosti světového dne sociální spravedlnosti sdílíme video, ve kterém ředitelé a učitelé českých škol odpovídají na otázku o čem...
Read More
Nenásilná komunikace a moc – publikace
By Martina Heryserová
/ 11.2.2019
Nenásilná komunikace zná dva koncepty moci: moc nad někým a moc s někým. Moc nad někým má ten, kdo druhé...
Read More
Přerámování v terapii – publikace
By Martina Heryserová
/ 27.1.2019
Význam, který něčemu dáváme, nás může děsit nebo rozesmávat. V psychoterapii bývá základem klientova problému právě význam, který klient dává...
Read More
Workcoffee ČOSIV – 21. 1. 2019
By Martina Heryserová
/ 22.1.2019
První workcoffee v novém roce jsme spojili s návštěvou zahraničního experta Steva Goodmana z Michiganu, který se specializuje na podporu...
Read More
Už zase skáču přes kaluže – publikace
By Martina Heryserová
/ 12.1.2019
Příběh malého Alana už dodal sílu a povzbuzení v nelehkých situacích mnoha generacím českých čtenářů. Však také vychází už poněkolikáté...
Read More
Inspiromat – podpora inkluze v praxi
By Martina Heryserová
/ 5.1.2019
Spouštíme nový web ČOSIV INSPIROMAT INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ. Na webu sdílíme inspirativní metodické materiály, které jsme vytvořili nebo získali díky spolupráci...
Read More
Podpůrná opatření podle ustanovení § 16 školského zákona pro žáky cizince a žáky s odlišným mateřským jazykem
By Martina Heryserová
/ 11.12.2018
Žáci s odlišným mateřským jazykem (OMJ) mají právo na poskytování podpůrných opatření podle paragrafu 16 školského zákona. Neznalost či nedostatečná...
Read More