Je unschooling naší cestou ke skutečnému začlenění (inkluzi)? ČÍST DÁL
Kvalita přátelství žáků s postižením a bez postižení ve třídě běžné školy ČÍST DÁL
Poznáváme, hýbeme se a tvoříme - publikace ČÍST DÁL
First Book a ČOSIV - knihy pro děti z azylových domů ČÍST DÁL
„Romský školní mediátor je spojkou mezi školou a rodiči“ - rozhovor s Ferdinandem Kollerem na téma školní mediátoři ČÍST DÁL
Různorodost pomáhá rozvíjet naše myšlení - článek How Diversity Makes Us Smarter ČÍST DÁL
Vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením (LMP) v datech ČÍST DÁL

Nejnovější články z blogu

Kvalita přátelství žáků s postižením a bez postižení ve třídě běžné školy

Častým argumentem proti inkluzivnímu vzdělávání je absence hodnotných přátelských vztahů u žáků s postižením v kolektivu běžné třídy. Goele Bossaert a kol. v roce 2015 publikovali výsledky studie z Belgie, která se zaměřuje na zhodnocení kvality přátelských vazeb ve třídě dvanáctiletých až třináctiletých žáků se zdravotním postižením a bez zdravotního postižení. (Pokračování textu…)

„Romský školní mediátor je spojkou mezi školou a rodiči“ – rozhovor s Ferdinandem Kollerem na téma školní mediátoři

Romano Centro je rakouská nezisková organizace, která byla založena v roce 1991 ve Vídni. Působí především v oblastech vzdělávání, sociálního poradenství a boje s předsudky a diskriminací. Ferdinand Koller pracuje jako ředitel vzdělávacích programů od roku 2011, v rozhovoru pro ČOSIV jsme spolu hovořili na téma romských školních mediátorů. (Pokračování textu…)